Kwaliteit dienstverlening: wat mag u van ons verwachten?
De servicenormen in ons kwaliteitshandvest zijn concrete beloften over onze producten en diensten. U leest ze hieronder. Als we deze (minimum) beloften niet waarmaken, mag u ons daarop aanspreken.
Niet nakomen van de kwaliteitsnormen
Als wij ons niet houden aan de kwaliteitsnormen, kunt u dat via het algemene telefoonnummer melden bij een leidinggevende. Deze zorgt dan voor een passende oplossing. De oplossing kan zijn dat de afhandeling van een aanvraag binnen 1 werkdag actief wordt hervat.
Tips voor een snelle service aan de balie
Raadpleeg voor een bezoek aan het gemeentehuis zo mogelijk eerst deze website. Hier vindt u actuele informatie terug over onze producten en de openingstijden.
Zorg dat u alle benodigde papieren meeneemt. Ga op de website na wat u moet meenemen of vraag het telefonisch aan onze medewerkers. Zij kunnen formulieren vaak ook vooraf aan u toesturen, zodat u deze ingevuld kunt meebrengen. (NB: dit geldt niet voor paspoorten, identiteitsbewijzen, rijbewijzen of de eigen verklaring).